Utkast

31 12 2012

Nu är min flickvän på mig för att jag ska sammanfatta mitt bloggår. Jag vet inte vad det skulle ge ity det mesta tyder på att det här året har varit början på bloggens död. Dessutom har WordPress redan sammanfattat mitt bloggår. Utan att jag ens har bett dem. Året, vet de att berätta, har präglats av stora kukar och mänskliga tusenfotingar. Folk har hittat hit i jakt på stjärtslickning och Fredde Granberg (WordPress berättar däremot inte nånting om det eventuella sambandet mellan de båda) från hela 102 nationaliteter (Kambodja! Filippinerna! Tanzania! Men inte en enda från Holländska Antillerna.), varav max fyra rimligen har kunnat förstå  min svårgenomträngliga prosa) och ett inlägg om en märklig YouTubekanal har väckt mest synpunkter.

Nu har jag i alla fall börjat läsa vad jag har presterat under året. Nåt ska man väl göra tills det är dags att öppna bubblet. Det lär väl gå fort. Eventuell årskrönika kommer då sen. Kanske. Jag lovar inget.

Under tiden kan ni väl begrunda hur det kommer sig att samma flickvän igår gav mig förhållningsorder om att jag inte fick somna före henne. För då kan hon nämligen inte sova.


Åtgärder

Information

3 responses

9 01 2013
10 01 2013
Ron Obvious

Kåvfestival! Gud är stor!

10 01 2013
lillamilalila

Ja…, det finns konstiga människor och konstiga relationer… :O

Kommentera

