Varats olidliga tungsinne

5 09 2012

Nämnde jag stämsång och datastrul? Att det var lite ”jobbigt”? Låt mig då försäkra er att det inte blev bättre efter det. Inte alls. Det blev musikal. Framfört av tre mycket, mycket onda redigerare, med oerhört stort känsloutspel och svulstiga gester. Länge.

Och när jag sen skulle bege mig ut i natten för att äntligen åka hem efter tolv timmars slit i mitt anletes fotsvett. Så stod det en farbror utanför. Som ville diskutera vårt journalistiska värv. På ett mycket ingående sätt. Länge.

Jag orkar inte.


Åtgärder

Information

Kommentera

