Pungtvång för Solnabo

2 09 2012

Jag föreställer mig att det såg ut ungefär så här.

I dag när jag kom från duschen och ställde mig för att fiffa till håret dök Messa upp och började daska mig på pungen. Rytmiskt. Inget ont i det om det inte vore för att hon under tiden sjöng om nån Ping, Ping, Pingevin… Hon ville förstås inte kännas vid detta när jag undrade vad det var frågan om, utan hävdade att hon i själva verket sjöng Pungsång från Äppelbo eller nåt, men jag vet nog bättre. Så nu undrar man vem denna Pingevin är och vad han har att säga för sig själv.


Åtgärder

Information

Kommentera

