Hej!

5 08 2012

Det blåser höstliga vindar, Messa har tagit med sig Sexet till ökenhettans Alanya och det är OS på tv dygnet runt. Så ni förstår att jag ibland måste påminna mig själv om att sköta min personliga hygien. Det är i sanning ett OS som ligger i tiden. Länge såg det ut som om Twitter skulle bräcka doping i grenen Hindra atleter från att delta, även om sprinterhjälten Kim Collins trängtan om att få ligga lite också blandade sig i striden.

Men ni har inte missat något. Vi har varit i Örebro och druckit öl. Vi har varit i Karlskrona och druckit öl. Vi har druckit öl på balkongen. Vi har läst stora mängder underbara böcker. Vi har klivit upp på en helt ny nivå när det kommer till balkongprunk. Och lagom tills min semester var slut så hände det grejor. Först drabbades Messa av en magsjuka som var synnerligen explosiv i alla kroppsöppningar, vilket jag följde upp med en svår feber som tvingade mig till flera dagars sängliggande, samt Raskens-maraton.

Om detta ska jag kanske berätta. En annan dag.

Åtgärder

Information

Kommentera

