Viktigt meddelande för filmentusiaster

16 09 2011

Att döma av besöksstatistiken de senaste dagarna så finns det gott om cineaster där ute som knappt kan vänta innan de får se MidgetMasterchef: Assbasters 7. Inte jag heller, så klart, men idag tänkte jag prata om en annan spännande filmnyhet. En som jag borde ha berättat om för länge sen, men blev så upphetsad av att jag glömde bort det. Nå. Till saken. Klovn The Movie 2 kan bli av. Snart. That is all.

Franke, du fuckar mig väl inte?

Här hemma börjar normaliteten så sakta återvända efter den bizarra konferenshelgen. Dialekter har imiterats, händelser har analyserats och folk har fått sparken. Lite för normalt tycktes min sambo tänka. Ni minns väl Stedly? Den obehagliga onda trasdockan som Svärfar helt oprovocerat droppade av här för någon månad sen. Well, när jag kom hem från ett hårt kvällspass i onsdags natt låg Stedly på min halva av sängen och försökte göra precis det jag har väntat på ända sen han kom hit:

Mörda mig.

Hur har ni det själva då?


Åtgärder

Information

One response

16 09 2011
sienna

Moahahahahaha

Kommentera

