Mer om Lill-Babs och bananen

29 08 2011

Lill-Babs dejtkit. Eventuellt.

Ja, jag medger, jag har svårt att släppa signaturen Tirols anekdot om hur Lill-Babs ska ha packat med sig bananer (inte kondomer, reservsmink eller en flaska vin – bananer!) inför en liten tête-a-tête med groupies. (Ja, i plural). Så i ett försök att gräva lite djupare i den fantastiska historien laddade jag Google med sökfrasen ”Lill-Babs +banan”. Och, tja, detta är vad Google delgav mig.

...!

Jag upprepar: …!


Åtgärder

Information

4 responses

29 08 2011
tirol

Kondomer, smink och vi i all ära men de kan inte mätta den sexuella hungern, när ståndens tid är förbi.

30 08 2011
tirol

En kommentar till: Sen dess har ju den fina uppfinningen dildo kommit. Inte en färskvara och utan de vassa kanter som en banan kan ha. Dessutom går det att välja storlek.

30 08 2011
Ron Obvious

Sant. Det är svårare att skada sig i tvåan med en dildo. Antar jag.

30 08 2011
tirol

Förmodligen kan även ettan få sår av en vass banankant.

Kommentera

