Welcome to my nightmare

4 08 2011

Svärfar tog bilen upp igår för att hänga lite med ”äldsta grabben”. Och det var inte det enda han tog med sig, när jag kom hem var hela hallen full av lådor. Tydligen var det viktigt för Messa att få hem en låda Sandemose-böcker, ett enormt fotografi, samt en gul plastspade. Jag lägger mig inte i det där, jag är själv en samlare av rang. Men en sak är jag inte helt nöjd med.

Möt "Steddly"!

Det är lika bra att vi slår fast det med en gång. I skriftlig form för att undvika missförstånd.

Den där saken kommer inte in i vårt sovrum.


Åtgärder

Information

10 responses

4 08 2011
Messa

Jag älskar Stedly!

4 08 2011
sienna

Moahahahaha, den där med en köttyxa i handen är det sista du kommer att se.

Riktigt scäääry, det är Chucky-klass på den.

4 08 2011
Ron Obvious

Stedly är ett konstigt namn. Jag hade kallat den ”Ghandi”.

4 08 2011
sienna

Haha, Ghandi är ett passande namn.

Man får en ny förståelse för varför Messa är som hon är när man ser vad hon lekte och snuttade med som liten.

4 08 2011
Messa

Pfft. Ni är så sjukt avundsjuka. Era dockor hette säkert Violet och sånt.

4 08 2011
sienna

Min docka hette Linda! Och sen hade jag Snurre Sprätt också.

5 08 2011
Messa

Linda? Det var inte så värst hårt.

7 08 2011
LittleSistah

Hade du släppt in Appe då?

7 08 2011
Ron Obvious

Ja, Appe är snäll. Dessutom är jag van vid aper i sovrummet (och, jo, jag är medveten om hur det där lät).

16 09 2011
Viktigt meddelande för filmentusiaster « En ond plats

[…] analyserats och folk har fått sparken. Lite för normalt tycktes min sambo tänka. Ni minns väl Stedly? Den obehagliga onda trasdockan som Svärfar helt oprovocerat droppade av här för någon månad […]

Kommentera

