Drömflickan

30 07 2011

Så, vad letade vi egentligen efter, vi unga? Lång, kurvig, blond, sa någon. Mörk, farlig, spännande, sa någon annan. Eller Angelina Jolie, cirka 2005? Någon som får mig att skratta och inte ser alltför puckelryggig ut, jojo, vissa är mer realistiska än andra.

Men jag, allt jag ville ha var en flicka som inte stoppar upp fingret i sin rumpa när vi gosar och frågar Gissa var det här fingret har varit!

Fick jag det, undrar man.

Nej, jag fick inte det.

Men annars är hon värsta fin, min Messa.


Åtgärder

Information

3 responses

30 07 2011
Messa

Allt jag önskade mig var en kille som inte ljuger på internet. Se hur det gick med det.

30 07 2011
Ron Obvious

Träffar du andra killar? Det här är sånt vi måste prata om!

30 07 2011
Messa

Jag är lång, kurvig och blond också. Det verkar du ha missat att gotta dig i.

Kommentera

