I’ve created life!

22 05 2011

Jag måste ha gröna fingrar och gödsel i blodet ty bara fyra dagar efter vårsådden prunkar det i balkonglådan. Skåda bara hur mina små bebisar målmedvetet strävar mot skyn!

Grönt, grönt, överallt grönt!

Även i övrigt har balleprojektet tagit fart. Under oerhörda våndor kunde jag igår släpa hem utemöblerna, sjukt exklusiva från Clas Ohlson, och rigga för flera månader av balkonggroggande. Det är så härligt. Stärkta av framgångarna lär vi investera i ännu mer grönt och pynt i dag. Följ den spännande fortsättningen.

Mjukt mot stjärt och själ.

Vi kan inte riktigt släppa fotbollen i dag heller. När du läser om C-Rons målrekord, glöm för allt i världen inte Telmo Zarra! För är det någon som tror att framtida spanska skyttekungar skulle få en ”Ronaldo” i stället för en Zarra?

Telmo Zarraonaindía Montoya. Legend, vivör, lebeman.


Åtgärder

Information

2 responses

24 05 2011
Thomas Eugen Gunnar Öst

Vad kan i dagsläget framstå som mer lockande än ett dygns balkonggroggande på den avfotograferade balkongen?!? När jag vaknar upp efter den medvetslöshet vilken framkallades av den föregående aftonens övningar, så väcker mig frukostgroggen milt och varsamt… Men sådana sommarlov finns ju inte numera, varken hos er eller annorstädes. Inbjudande inredning, hursomhelst!!

24 05 2011
Ron Obvious

Min förhoppning är att balkongen steg för steg ska förvandlas till någon form av grön fristad, med ett gytter av små – men praktiska – inredningsdetaljer och växter. Men det kommer nog aldrig hända är jag rädd.

Kommentera

