Manligt och kvinnligt

23 04 2011

Nu berättar Messa om vår onsdagskväll i Prag för sina internetvänner:
Vi gick längs floden på kvällen och det var så jäkla skönt väder och Pragborgen var upplyst och det var svårt romantiskt. Så säger Ron ”Nä, nu tror jag att vi ska stanna här en stund, ställ dig vid räcket.” Jag går dit och så hör jag hur han drar ner en dragkedja (I JACKAN!) och jag fick en sån där liksom… förlovningsringskänsla och blev helt stressad. Och så vänder jag mig om och där står Ron med sin jävla kamera och bara fototillfälle! Jag ser helt mongo ut på de där bilderna. Sönderstressad typ. 

Alltså, jag ville bara ha en fin bild på Pragborgen och min flickvän och förstod inte ens det grava i situationen förrän jag hörde Messa prata med sin pappa i telefon dagen efter. Om något borde jag vara sur eftersom hennes svar på den hypotetiska frågan tydligen inte var självklart!

Och nej, jag har inte tillåtelse att visa bilderna.

(Jaja, om hon snor mina blogginlägg så får väl jag sno hennes.)

Åtgärder

Information

Kommentera

