Bra skit: sambo

16 01 2011

Nej, man har kanske inte varit den allra bästa pojkvännen den här helgen. Först kom Mamma och mammas nya kille Vapenhandlaren (med hund) på besök. Efter vårt besök i somras har vi misstänkt att mamma inte är jätteförtjust i Messa, men i går verkade hon stiga i aktning. Kanske beroende på den där boeufen hon slängde ihop? Sen tvingades hon genomlida anekdoter om vilda fester jag haft i barndomshemmet och andra måttligt spännande historier, som hon märkligt nog verkade uppskatta. (Samt ”sanningar” om vargjakt och gamla Hitlertyska rekreationsorter från Vapenhandlaren.) Och sen tog jag fram den irländska whiskyn.

Följaktligen har jag inte varit i toppform i dag. Jag har ynkat mig, spelat Football Manager och tittat på Merseysidederby. Medan sambon har handlat snus och Ben & Jerry’s, lagat nachopaj och bytt dvd när Klovnskivan tog slut. Så, jo – jag har faktiskt världens bästa sambo. Det var bara det.


Åtgärder

Information

2 responses

17 01 2011
Fräulein C

Det har du.
Och jag vill ha henne.
Så är det med det.

18 01 2011
Ron Obvious

Men hon valde mig. Osis för dig! :p

Kommentera

