Rosa gullesambobloggen III

6 01 2011

Jag tror aldrig att Messa och jag har varit så äckligt kära som den senaste veckan. Det är uppenbart att vi fungerar alldeles utmärkt när vi kan lufsa omkring i vår stora lägenhet i mysbyxor, helt utan måsten och vardag eller tider att passa. Titta på mer eller mindre bra filmer, bläddra i vårt stora bibliotek och äta middag hur länge vi vill. Vi är så gulliga att ni skulle fontänkräkas om ni bara visste hälften. Det känns som något jag borde påpeka, med tanke på hur ofta jag brukar håna sambon i bloggen. Även om jag gör det med kärlek.

För det är väl inte bara mustaschen som gör det..?

Se så, cirkulera nu. Nu ska jag återgå till att skriva hårda och besynnerliga saker.


Åtgärder

Information

2 responses

6 01 2011
Josefine

Ja men visst! Ledighet är ju hur bra som helst. Fy fan vad jag inte ser fram emot att Mikael slutar med sin föräldraledighet i februari och börjar jobba heltid. Vi är så himla mycket surare då. Inte alltid såklart. Men vi är betydligt bättre på alla sätt och vis när vi inte är slutkörda av jobb/skola/annat.

6 01 2011
Ron Obvious

Jo, man tror att man ska tära på varandra i stället, men lyckligtvis verkar vi inte funka så. Kan man inte bara få hoppa direkt till att bli pensionär så att vi kan sitta i våra lässtolar och hänga?

Kommentera

