Att gillra en fälla

5 01 2011

Det finns ett Klovnavsnitt i vilket Frank klantar till det något alldeles förskräckligt, och råkar ligga med en manikyrist. När sambon ifrågasatte varför någon skulle vilja ligga med Frank försökte jag med något i stil med att Frank trots allt är lite känd, och att detta kan fungera som afrodisiaka för vissa medlemmar av det kvinnliga könet (för att vagt återanknyta till mitt förra inlägg). ”Skulle du ligga med Frank?”, genmälte hon då, varpå jag bestämt hävdade att jag absolut inte skulle ligga med något halvkänt fulo, men medgav ändå att även om jag inte skulle erkänna det förvisso är en liten aning kändiskåto.

Och det är här min kära sambo gillrar en typisk kvinnofälla, i all sin ondskefulla list:
– Så det är därför du vill ligga med Rockflickan [min kollega som har en väldigt känd farbror].
– Jag vill inte ligga med Rockflickan!
– Det vill du ju visst! Om jag inte fanns så skulle du säkert försöka ligga med henne!
– Men om du inte fanns så skulle ju det inte vara något problem.
– Joho! Ha! Där ser du! Du har visst tänkt på att ligga med henne! Alla känner jag tjejer skulle… Jag menar alla tjejer jag känner skulle hålla med mig! [Här blev sambon väldigt upphetsad och glömde bort att tänka innan hon pratade.] Äcklo!

Busted?

För övrigt blev Rockflickan utlasad vid nyår, så nu är sambon glad igen. (Och, inte för att hon har haft någon anledning att oroa sig, jag antar att jag också hade känt mig en smula hotad ifall Keith Richards 28-årige brorson började på Messas jobb.)

Ifall du fick välja en kändis att ligga med..?


Åtgärder

Information

Kommentera

