Puristens klagan

24 11 2010

Ett problem som uppstår när tillvaron är alltför nöjsam är att det finns alldeles för lite att gnälla på. Trevligare vardagsinslag såsom analsex och slampigt klädda kollegor har inte på internet att göra, så därför är det kanske föga förvånande att det faktiskt var skitlänge sen det skrevs ett kvalitativt blogginlägg här. För varför skriva något om det inte finns något att skriva om?

Så då får man överväga desperata åtgärder. Jag tror att jag får börja ta requests. Vad vill ni läsa om egentligen?


Åtgärder

Information

9 responses

24 11 2010
30+

Vad sägs om lite analsex och slampigt klädda kollegor?

24 11 2010
Ron Obvious

Nu satte du fingret på anledningen till att jag egentligen inte vill ha några läsare. För ju färre som läser desto fler kan man avhåna.

24 11 2010
30+

Fortsätt att skriv såna där fotbollsinlägg så glider nog statistiken ner på noll.🙂

24 11 2010
Ron Obvious

Tänk på vad du skriver. Leatherhead gör en kanonsäsong, så det är nog snart dags för en ohemult lång hyllning.

24 11 2010
mikebike

Jag vill läsa om fler sådana där galna fenomen som coockie jarvis, så att jag kan sno skiten och publicera i mitt namn😉

26 11 2010
den där S

Jag vill läsa om dina flickvänner.

26 11 2010
Ron Obvious

De är så många ju! Jag kanske ska spara det till mitt 1000:e blogginlägg? Det är bara nio kvar nu.

30 11 2010
Fräulein C

Men… jag förstår inte. Jag läser gärna vardagsinslag om analsex och slampigt klädda kollegor (inte för att jag själv har några sådana, trust me I don’t).

Eller dansk musik. Det finns dansk nutida musik. Låt mig ge dig lite förslag: Morten Breum, Clara Sofie och Nik&Jay eller varför inte Hej Matematik och deras episka ”Party i Provinsen” (youtuba den gärna. När du sett den kan du youtuba ”Kamelåså”, det kommer att förklara en del).

1 12 2010
Ron Obvious

OK, jag ska göra vad jag kan för att jobba in ett vardagsinlägg om analsex, men jag lovar inget.
Den danska spellistan är fortfarande under konstruktion, så alla tips är välkomna.

Kommentera

