Veckans pausbild

18 11 2010

Jag har valt att kalla den "fin voffe".


Åtgärder

Information

7 responses

18 11 2010
30+

Weltklasse!

18 11 2010
sienna

Älskar, älskar, älskar, ÄLSKAR!!!

18 11 2010
mikebike

hahahaha fy fan vad jag älskar den paniska blicken och rörelseoskärpan på ungen. damn. var hittade du den?

18 11 2010
Ron Obvious

Det är faktiskt Sienna här ovan som har tvångsmatat mig med den. Jag vet inte ursprunget, men låt mig gissa på Alabama eller nåt.

18 11 2010
sienna

Jag råkade surfa in på nån obskyr hemsida med en massa roliga bilder, sen klickade jag mig vidare på nån länk på den hemsidan och hittade den där underbara bilden. Tyvärr så noterade jag aldrig vilken sajt jag var på. Jag bara sparade länken till bilden.

18 11 2010
Lila

Fan-tas-tisk bild. Kan liva upp vilken dyster dag som helst.

21 11 2010
unitedringsjo

Hahahahaha! Så underbar, så många känslor… Wow!

Kommentera

