Saft, bullar och cumshots med svärfar

13 11 2010

Farsarvet.

Helgen är den korta tidsperioden mellan två arbetsveckor under vilken man vilar upp och tar igen sig inför nästa vecka (i alla fall när man har uppnått en så anmärkningsvärd ålder som jag). I vanliga fall. Denna helg hänger jag med svärfar. Han tog flyget upp för att gå på Zappa sings Zappa med Messa, en mycket märklig konsertupplevelse där Dweezil Zappa alltså sjunger sin pappas låtar. I en kyrka, faktiskt. Jag antar att det är lite speciellt att höra I promise not to cum in your mouth i en kyrka. Och som alltid när min sambo går på konsert så var det frågan om sittkonsert. Öl i pausen var inte att tänka på. Det enda som bjöds var saft och bullar.

Så man kan säga att min sambo har varit på saft- och bullekonsert i målsmans sällskap.


Åtgärder

Information

8 responses

13 11 2010
Miss Muffin

”Jag antar att det är lite speciellt att höra I promise not to cum in your mouth i en kyrka.” hahahahahaha… tack för den meningen! Den förgyllde på riktigt min dag.

13 11 2010
Ron Obvious

Det är så jag har det, hela tiden. Nu har dessutom sambon tjatat på mig hela dagen om att jag har skrivit fel. Zappa PLAYS Zappa ska det tydligen vara.

13 11 2010
Fräulein C

Och ”golden shower”, blev någon sådan?

13 11 2010
Messa

Det blir inget Tower of Power förrän Fadern har åkt hem. Det kan jag lova.

13 11 2010
Fräulein C

Good to know. Fast jag syftade på låten hahaha. Blev det någon Bobby Brown?

14 11 2010
Messa

Man kan säga att jag också syftade på låten.

14 11 2010
Fräulein C

Hahahahaha! I love you!

14 11 2010
Messa

Haha. Ingen Bobby Brown. Men Titties and Beer!

Kommentera

