Tillståndet i landet

1 11 2010

Nyfikna på vår samtid som vi är här på En ond plats så skickade vi ut vår reporter till Verklighetens folk, i det här fallet i Hägersten, för att höra hur landet ligger. Detta är vad hon hade att berätta:

När jag kom hem idag möttes jag i trapphuset av 3 översminkade fjortistjejer som fnittrade och frågade om det var här som Vanita bor. För er som inte vet vem Vanita är så är det alltså min granne (möjligen f.d granne) som var med i Lyxfällan förra veckan. Tjejen lever på ”sitt fina lilla guldkort”, har skaffat sig 180 000 i skulder på knappt ett halvår och vill inte ta ett jobb om det inte är tillräckligt ”glammig”. Henne vill fjortisarna uppenbarligen stalka. När jag svarar att jag inte vet om hon bor kvar frågar fjortisarna om vi har någon reception som kanske vet. Jag orkar inte!!

Vanita Bergman, tv-profil, vivör, lebekvinna. (Bild lånad från stureplan.se. (kredit))

Jag föreslår att ni klipper ut det och sparar, så att ni har något autentiskt att berätta för barnbarnen när de är gamla nog att undra hur det var på farfars tid. Just det, ungjävlar. Ingen reception!


Åtgärder

Information

4 responses

1 11 2010
den där S

Hahahaa! Underbart!

2 11 2010
TokT

HAHAHAHAHAHA jag dööör va roligt. Den här kommer jag gå tillbaka och läsa när jag behöver mig ett gott skratt!! Just det, ungjävlar. Ingen reception! HAHAHAHAHAHAHAHA

2 11 2010
Ron Obvious

Ett Vanitaland med inträde torde alltså göra under för skuldsaneringen.

8 11 2010
Ron Obvious

…och du som googlade på ”Vanita Bergman naken” – det är INTE ok.

Kommentera

