En dementi

17 08 2010

Det är kanske på sin plats att påpeka att den relativa tystnaden på En ond plats inte beror på att jag ägnar all tid åt att gråtduscha i fosterställning till följd av Mjällbys sedvanliga turseger över ÖSK (samt deras fans osportsliga beteende). Ej heller på att jag sitter bland mjuka kuddar och lyssnar på sensuella noveller upplästa på känslosam finlandssvenska. Den beror icke heller på att ingenting av vikt eller underhållningsvärde har hänt i mitt liv den senaste tiden.

Nej, den beror på att vissa personer i min omgivning tycks hysa någon sorts tvivel över det passande i att få sitt märkliga beteende beskrivet samt utsatt för glåp och hån på andras bloggar. Så, ni förstår, mina händer är bakbundna här. Det är så jävla orättvist.


Åtgärder

Information

Kommentera

