Vi avbryter de reguljära sändningarna för lite skadeglädje

3 08 2010

I detta nu är jag lite svettig på ryggen. Det är jag för att jag just har tagit min lunchpromenad och för att det är varmt igen. Jag noterar detta enbart för att jag nyligen kommit tillbaka från fyra veckors semester under vilka det regnade sammanlagt i cirka en timme. De övriga timmarna var det soligt. Under veckan efter min semester regnade det konstant, med undantag för två dagar. Nämligen på helgen, då jag var ledig. Så, som sagt, jag nämner detta enbart för att gnida in det i dem som väntade med sin semester.

Inga namn.


Åtgärder

Information

2 responses

3 08 2010
30+

Det finns ord för sådana som dig.

Samtliga är könsord.

3 08 2010
Ron Obvious

*moahahaha*
Men varför augusti? Jag trodde att kommunalanställda var mer eller mindre tvungna att ta semester i juli för att ge plats åt alla unga sommarjobbare så att de inte kostar samma kommun en massa pengar med en massa upptåg.

Kommentera

