Bizarroworld

31 07 2010

På förekommen anledning vill jag förtydliga att allting jag skrev i den förra bloggposten är 100 % sanning. Faktum är att det gör mig lite stolt att mitt liv är så bizarrt att det får trovärdighetsproblem. För mer info om Bizarroworld, se David Nessle.

I dag räknar jag inte med några bizarrerier. Det enda som står på programmet är Prideparad och att försöka övertala min sambo att sätta nån sorts lock på den läskiga sardinburken i kylskåpet. Jag tycker att jag gick halva vägen i går när jag – trots ond baksmälla – lät bli att äta den halvt upplösta pizzabiten som stått i kylen sedan i söndags. Önska mig lycka till.


Åtgärder

Information

2 responses

31 07 2010
sienna

Bisarr. Bisarrerier. Pittsabiten.

31 07 2010
Ron Obvious

Jag stavar som jag (Och Joakim Lindengren) vill!

Kommentera

