An offer I can’t refuse?

31 05 2010

Det som började som en oskyldig söndagspicknick i solen tycks ha urartat till att  jag har blivit erbjuden att paddla kajak med 30+ fru. Jag skulle gärna anta utmaningen om jag inte varit så övertygad om att han bara vill att min sambo ska prata porr.

För övrigt hörde jag en anekdot som gör mig ganska nöjd över att inte jobba på Tant Gafflas redaktion: Jag kanske är överkänslig. Men jag tycker inte det är trevligt när Den tröttsamme går förbi precis bakom min stol och fiser två gånger på väg till toa. Visserligen har Den tröttsamme vissa neurologiska besvär och jag har nog hört hur det brakar inifrån skrubben där han sitter. MEN GE FAN I OCH GÅ I NÄRHETEN AV MIG!!


Åtgärder

Information

2 responses

1 06 2010
Thomas Eugen Gunnar Öst

Så din sambo pratar porr!?! Skall nog ta och höra av mig till er lite oftare än vad som varit fallet på sistone…

1 06 2010
Ron Obvious

Och då har jag inte ens nämnt scary clown-sexet.

Lämna en kommentar