Skändningen

25 05 2010

Så, man sitter lugnt i bästa fåtöljen med en pilsner i näven framför schlagersemifinalen och påpekar stillsamt för sambon att det är rätt sällan som hon kryper omkring i underkläderna såsom de emanciperade flickorna i det makedonska bidraget gör. Varpå hon går ner på alla fyra, rapar vänt, och börjar fingra på min gylf med sedvanlig skicklighet. Inget fel i det, om det inte vore för att man på televisionsapparaten nu har bytt låt och jag, till min oförställda fasa noterar att nåt östeuropeiskt land har släpat upp en flygel på scen. En flygel bemannad av ingen mindre än Robert Wells! Denna populärmusikens parasit och skändaren av god smak. De brunaste fingrarna i showbiz. Sitter flinande och besudlar min tv-kväll.

Och där sitter jag och har stånd till Robert Wells. Sveket är oförlåtligt.

Våldtäktsman.


Åtgärder

Information

2 responses

25 05 2010
30+

Jag tror att de som skändas här är dina läsare.

25 05 2010
Ron Obvious

Ska jag behöva lida ensam? VA?!?

Kommentera

