Thirtyseven!

2 05 2010

Om jag inte är helt ute och cyklar så är det magiska numret i Kevin Smiths lågbudgetklassiker Clerks 37. 37 äro nämligen antalet av Jays flickvän avsugna män som, enligt hennes resonemang, inte kan räknas som otrohet. Det är också antalet år jag, från och med i dag, har levat. Messa strödde fina gåvor över mig redan i sängen och lät mig välja middagsmat och… öh, andra saker också.

Men framför allt gjorde vi oss, under stort glam, av med skägget. Och här vill jag varna de som har lite svårt för åsynen av näsborrar.

Pedagogisk illustration i kronologisk ordning

Som den observante noterar gick min ansiktsbehåring vägen från Uteliggare, via Tobias Beecher och Dick Harrison, i några fruktansvärda minuter, till den sedvanliga Håkan Mild. And there was much rejoice. And nostrils.


Åtgärder

Information

Kommentera

