…and as you sow so shall you reap and I my friend have plenty

19 04 2010

Vi har haft en spännande tid tillsammans. Jag var skeptisk till en början, trodde inte att ditt sällskap var önskvärt, men med tiden har vi blivit som ett. Lärt oss många nya saker, som att fyra minusgrader gör dig styv och att semlor bäst ätes med sked. Men, som med alla goda ting, gör man klokast i att sluta när det är som roligast.

Så nu är beslutet fattat. När Valborgs eldar flammar och vi hälsar våren välkommen ska jag göra mitt eget våroffer. Jag gör mig redo för varmare tider den 30 april genom att fälla min vinterpäls. Det blir The Skördefeast of the Skägg. Med blot och välfylld stånka. Ansiktsbehåringen ska väck. Till detta håriga drinkar.

Farväl seriemördarlook. Jag ska minnas dig med glädje.

Åtgärder

Information

3 responses

22 04 2010
Fnurp

Behåll Mustach !!!

Du kommer att se otroligt cool ut.

22 04 2010
Ron Obvious

Jag har faktiskt tänkt göra det. I en kvart i alla fall. Kanske en überhård Bronson-stasche.

23 04 2010
Fnurp

oh. Bronson, minns den. Gott val.

Problemet är att man nästan alltid måste se hård/butter ut. Ett leende och man är direkt i en tysk gladporrfilm, vilket inte behöver vara fel.

Sen finns ju populärmusikgruppen med namnet moustach.

Kommentera

