Det är mycket nu

14 04 2010

Knappt hann vi landa förrän sambon packade om och drog till Bryssel med jobbet för att hälsa på Marit Paulsen och hennes husvagn. Det ryktas om att den första eleven försvann i går kväll. Och själv tänker jag infinna mig på Loftus Road på lördag för att åse Bernie Ecclestones baltiska jordfräsar försöka stoppa Cardiff Citys jakt på Premiership. I morgon kväll lyfter vi, ungefär samtidigt som Messas plan kommer tillbaka. (Ja, vi ska visst göra något jobbrelaterat också, men jag utgår ifrån att vi klarar av det på en kvart på puben). Detta under förutsättning att det monumentala datorstrulet på redaktionen inte hindrar oss från att bli klara i tid – vi har en hel timme i marginal för att hinna till Arlanda i tid.

Men allt är inte elände – ity, trots motgångar i form av tekniska och förståndsrelaterade problem, så har jag glädjen att meddela att Ulf Adelsohn nu har börjat blogga. Bilden har han valt själv.

Åtgärder

Information

One response

15 04 2010
Filip

Come on you Rrrrr’s! Trots att jag endast har varit där fyra gånger känns det lite som att komma hem när man går South Africa upp.

Kommentera

