The nostrils of Dorian Gray

28 03 2010

Vissa aha-upplevelser är inte lika roliga som andra. Vad som började med en helt vanlig kuddpratssession utmynnade i att flickvännen ville hävda att ”det är du som har näsborrarna i det här förhållandet”. Och åberopade, helt oschysst, mina samlade profilbilder från Facebook som bevis på att påståendet inte var filosofiskt.

Gode Gud, jag har tydligen gigantiska näsborrar. Det är som att de följer en vart man än vänder sig.


Och till de som har försökt SMS:a mig i veckan och undrat exakt hur dåliga telefonmanners jag har så kan jag meddela att jag hittade ett dussin mess i pipen i dag och har löst det propp-problemet.


Åtgärder

Information

2 responses

29 03 2010
sienna

Men samtidigt är det inte alla som kan skryta med att de är dubbelgångare till Tim i brittiska The Office!

:Försöker trösta:

30 03 2010
Ron Obvious

Den var ny. Men jag är hellre det än Killen som ser ut som Håkan Mild på bild ibland.

Kommentera

