När flickvännen pratade porr

17 03 2010

Det hände sig, under en vintervecka 2010, att flickvännen började prata porr. Porr, kan jag berätta, påminner om engelskan, men ska framföras med andfådd, förhoppningsfull röst. Pojken kunde, helt oskyldigt, sitta i soffan och äta glass när flickan började prata porr.
– Yeaah, baby. Lick it! Take it in your mouth! Swallow it, swallow it all!, kunde hon plötsligt väsa.

Och när pojken borstade tänderna sent på kvällen var hon där vid hans sida.
– Ooh, yeah! Pump it! Harder! Take it all the way down. Yeaah! Mmm. Deep down your throat.

Detta fortgick i några dagar och fick till följd att pojken blev väldigt medveten om sitt kroppspråk. Nervös rentav. Tills det en dag slutade. Porr var inte längre ett språk som talades i deras hem. Det var bara borta, borta likt en vind.

Och ingen låtsades om att det någonsin hade hänt.


Åtgärder

Information

11 responses

17 03 2010
30+

Shit va kul.

Det hade jag tyckt om.

17 03 2010
Ron Obvious

Tro det om du vill, men det blev gammalt ganska fort.

17 03 2010
Messa

Vilken cool tjej du verkar ha. Henne borde du gifta dig med innan någon annan snor henne!
// Med vänliga hälsningar från en kille som närmar sig 40 och letar efter en cool tjej som han kan gifta sig med.

17 03 2010
Ron Obvious

Asaballacool. Hands off!

17 03 2010
30+

Messa: Nu var du lite för ”på”. Det kan vara avskräckande för killar i medelåldern som tappar hår och växer runt midjan. Jag skulle föreslå att du helt enkelt driver den processen själv och ställer karln inför fullbordat faktum.

17 03 2010
Ron Obvious

Hallå där! Vems sida är du på egentligen?

18 03 2010
Messa

30+: Du har naturligtvis helt rätt. Jag fixar allt och sen får jag Ron att tro att det var hans idé.

22 03 2010
Fnurp

Bli gravid !!

Då har Ron bara gentlemannens väg att gå.

Giftermål.

Hur svårt kan det vara?

22 03 2010
Ron Obvious

Eller så kan vi bara ha en stor fest och fortsätta att leva i synd.

31 05 2010
An offer I can’t refuse? « En ond plats

[…] An offer I can’t refuse? 31 05 2010 Det som började som en oskyldig söndagspicknick i solen tycks ha urartat till att  jag har blivit erbjuden att paddla kajak med 30+ fru. Jag skulle gärna anta utmaningen om jag inte varit så övertygad om att han bara vill att min sambo ska prata porr. […]

12 12 2010
Vi jubilerar! « En ond plats

[…] När flickvännen pratade porr (Mars 2010) Ni vet att ni vill höra det. […]

Kommentera

