Inklämd

29 01 2010

Det står håriga män och skriker på ett slaviskt språk i trappuppgången. Jag kan höra det eftersom min dörr är öppen. Jag sitter inklämd mellan en cykel och en gitarr, hopsamlade i ett hörn i vardagsrummet eftersom de inte får plats någon annanstans och för att ge plats åt de håriga männen när de borrar mycket högljutt i mina väggar. De ska dra in nån sorts bredbandskablar i alla rum. De har hållit på med det i 2½ timme nu, och inget tyder på att de snart är färdiga.

Och jag börjar misstänka att det där med att duscha innan kvällens ölsamkväm, det är bara att glömma.


Åtgärder

Information

4 responses

29 01 2010
30+

Att duscha innan man dricker öl är som att torka sig innan man skiter.

29 01 2010
Ron Obvious

Ja, ja, men jag hade kanske tänkt ligga lite innan.
Men man kan inte ligga med en massa jugoslaviska blåklädda män i sitt hem. Tror jag, jag vågade inte försöka.

29 01 2010
30+

Ligga nykter?

30 01 2010
Ron Obvious

Ett helt nytt koncept, framklämt av ett konglomerat av tankesmedjor. Jag gillar’t.

Kommentera

