Hur man blir en god svärson

2 01 2010

Nyårströttheten har gått över och vi är redo att vistas bland människorna igen. (För en gångs var det flickvännen som var ett vrak på nyårsdagen). Men det göttaste med en iskall vinterpromenad är att man för gosa ner sig under en filt efteråt och dricka varm choklad med vispgrädde.

Nom nom

Och en mindre bra sak som jag har noterat på sistone är att mustaschen börjar styvna om man är ute för länge i minusgrader. Så Messa blev alldeles till sig och tyckte att jag skulle ringa hennes pappa om saken. ”Jo, Messas pappa, du vet hur det kan vara när det är kallt ute och muschen… ja, precis… Så vad har du för knep för att hålla stachen i trim?” Vi skulle bli bestest buds forever. Ju. Om det inte hade känts lite fånigt.


Åtgärder

Information

10 responses

2 01 2010
sienna

Tass-salva? Helosan? Sköljmedel?

2 01 2010
Ron Obvious

En liten virkad mustaschluva?

2 01 2010
sienna

2 01 2010
Ron Obvious

Fantastiskt tjusig! Finns den i prickigt?

2 01 2010
sienna

Jag vet inte. Men den fanns i brunt, såg jag.

2 01 2010
sienna

Jag vet inte. Men den fanns i brunt, såg jag. Och i grått.

2 01 2010
Ludde

Jag tycker att du kan raka av den, din TT wannabe

2 01 2010
Ron Obvious

TT?

2 01 2010
Ludde

Tok-Tommy. Han var luden som en gammal apa under cykelturen i somras.

2 01 2010
Ron Obvious

Ah, jag har missat det. Men han brukar ju vara lite fläckvis hårig ibland, och sen går det över. Här pratar vi ståtliga, respektingivande skägg av bikertyp.

Kommentera

