Non-German Goo Grabbs

13 12 2009

Och vad mera är, mitt förhållande till titanen, ekvilibristen och lebemannen Björn Ranelid förändrades för all framtid i och med hans medverkan i förra veckans På spåret. Det förändrades ganska exakt vid den punkten då Björn pratade om sin kära, gamla vän Jan Guillou. Eller som Björn Ranelid uttryckte det ”Jan Goo”.

Alltså, vad HAR de för förhållande egentligen? Jag kände det som om jag höll en kaktus som vore det ett barn i min barm, då den plötsligt borrade sig in min valthornsdånande baksida.

Jävla Björn!


Åtgärder

Information

2 responses

13 12 2009
30+

My eyes! My eyes!

13 12 2009
Ron Obvious

Jag funderade på att varningstriangulera länken, men ärligt talat, hur kul hade det varit?

Kommentera

