Min flickvän fotomodellen

25 11 2009

Jodå, någon gång under den närmsta tiden (ärligt talat fattade jag aldrig om det var ikväll eller nästa vecka) kommer en fotograf dyka upp i vårt chateau för att föreviga sambon, i vad som, utgår jag från, kommer att bli nån sorts schnygg coverbild av typen girls on bikes.

Nåt sånt här räknar jag med att det blir

(Fast att det beror på att hon vunnit en cykel i nån sorts slogantävling för Håll Sverige rent kan ni välja att bortse ifrån.)

Och för övrigt undrar jag hur någon lyckades googla sig hit medelst uttrycket ”pälskalsong”. Det låter inte som något jag har skrivit om.


Åtgärder

Information

One response

25 11 2009
Messa

Jag vill ju inte göra dig besviken, men…

Kommentera

