Hennes samlagsrecension smälte mitt hjärta

22 11 2009

När jag och min flickvän är utbjudna på diverse tillställningar är det inte ovanligt att frågan om hur vi träffades dyker upp. Vilket är lite obehagligt med tanke på det något oortodoxa sättet på vilket vi blev ett par. I väntan på att vi kommit fram till en bra historia som vi kan enas om så har vi roat vi oss med att gräva fram några samlagsrecensioner från den trevande första perioden. Och kom ihåg – en väl utförd samlagsrecension (och en härdad publik att recensera för) är din biljett till ett lyckligare sexliv.

Ron: ”Könets färg matchade trosorna. Jag blev svårt äcklad och drog av tre poäng i slutbetyget, Jag försökte göra helikoptern för att imponera på Messa. Jag hade glömt bort hur man gjorde. Jag skämdes. Messa blev uttråkad och gick hem. .”

Messa: ”Rons toviga och långa rövhår gjorde det omöjligt att genomföra samlag. Rakar han aldrig röven? Extra poäng för fin hårfärg dock. 3 av 10”.

Ron: ”Messa började stöna fram fraser på MSN-svenska efter 12-13 juck. Jag spottade henne i ögat, förolämpade hennes krukväxter och gick hem. 2 poäng.”

Messa: ”Under själva akten började Ron sjunga ett Pussycat Dolls-medley. Inga poäng kan utdelas”.

Ron: ”Hittade en tysk borrmaskin av märket Bosch, samt boken ‘Självkänsla nu’ av Mia Törnblom inuti Messa. Gjorde penetration oerhört komplicerad. 3½ poäng.”

Messa: ”Ron insisterade på att jag skulle kalla honom för Ernst Kirschsteiger under förspelet eftersom det skulle få honom att känna sig lite farlig. Detta börjar bli för sjukt. Han får dock extra pluspoäng för välrakad röv. 4 av 10.”

Ron: ”Messa gav mig ett par röda badshorts och beordrade mig att rya saker i stil med ‘CJ! That kid is drowning!‘ och ‘Hobie, one day you’ll be a real lifeguard and you’ll understand this.‘ När jag gjorde detta gnydde hon lättjefullt. Jag förstod inte riktigt vad det där gick ut på, men jag spelade med. Men när hon avbröt mig för att sätta på sin slitna vinylsingel ”I’ve Been Looking For Freedom” kräktes jag i hennes hår. Underbart! 9 av 10.”

Messa: ”Jag fick en underbar orgasm, jag såg stjärnfall och solar, milda vindar smekte över min bara kropp när jag föll naken genom rymden. Tio av tio. Synd bara att Ron inte kunde vara där.”

Ron: ”Kände mig fruktansvärt lurad när behå tagits av. Ett solklart fall av falsk marknadsföring. Tog utpressningsbilder med mobilkameran. Tömde kylskåpet. (Oliverna var gamla). Messa började gråta, vilket var fruktansvärt avtändande. 1,3 poäng.”

Messa: ”Fick en överraskning när väl de gröna kallingarna hade tagits av. Ron har inte bara en stor och välformad penis och en mjuk och härlig pung, utan även en liten svans. Trots det bra sex. 8 av 10.”

Ron: ”Messa avbröt mig hela tiden för att be mig fråga olika personer om huruvida de i själva verket är ”riktiga ollon”. Jag vågade inte annat, eftersom hon hotade med att sätta på Hoff-skivan igen. Darrade som en kaninnos. 4 poäng”

Messa: ”Ron envisades med att springa på toaletten under hela akten vilket gjorde juckandet något oregelbundet. 2 av 10.”

Ron: ”Hittade en spännande livsform i Messas mormorstrosor. En trevlig överraskning. De bjöd på hemmagjord halloumi. 7 av 10.”

Messa: ”Ron Obvious – you can’t beat the feeling. En solkar tiopoängare. Jag är lycklig nästan jämt”

Ron: ”Messa tog mig till himlen och tillbaka. Tio av tio. Rekommenderade henne till alla jag känner. ”

Messa: ”Rekommenderar inte Ron till någon. Den karamellen vill jag helst suga på själv. 10 av 10.”

Åtgärder

Information

2 responses

30 11 2009
30+

Messa: ”Jag fick en underbar orgasm, jag såg stjärnfall och solar, milda vindar smekte över min bara kropp när jag föll naken genom rymden. Tio av tio. Synd bara att Ron inte kunde vara där.”

DET, mina goa bloggvänner, var riktigt riktigt riktigt roligt.

12 12 2010
Vi jubilerar! « En ond plats

[…] Hennes samlagsrecension smälte mitt hjärta (November 2009) Digitala parningsritualer hos den bildade medelklassen. […]

Kommentera

