En spelares jeremiad

20 11 2009

Ja, jag vet. Laptops är inte gjorda för att spela kraftfulla spel. Det kan hända att de kraschar då och då. Men en gång, bara en gång, skulle jag vilja att det gjorde så när det går dåligt i mitt FM, och inte mitt i den episka insats som avbrutit en längre tids formsvacka fylld av absurda motgångar och urrton ramträffar och bortdömda mål av min would-be-skyttekung. Kan vi enas om det, världens jävlighet?

Messa är ute och roar okungligt ikväll. Hon är på Hairspray, nån sorts musikal hon inte ens försökte övertala mig att följa med på, hela kvällen och istället ska jag underhålla Messas lillasyster Smelly som kommer hit om en stund. Det kan bli… intressant.


Åtgärder

Information

4 responses

21 11 2009
Daniel

Men varför for du inte på hårspray? Sån fnttrigt gullig musikal!!

22 11 2009
Ron Obvious

Fast jag är inte så mycket för det fnittrigt gulliga, särskilt inte om det inbegriper Morgan Alling.

23 11 2009
Smelly

Smelly rockar phett!!

23 11 2009
Ron Obvious

Jag tyckte att vi var duktiga. Om jag får sparken härifrån, t ex för att jag sitter och skriver dumma saker på bloggar under arbetstid, så ska jag nog bli sällskapstant. Eller vad nu kidsen kallar det nuförtiden.

Kommentera

