Tankar från TV-soffan

9 11 2009

Vårt Oz-maraton fortsätter. Redan från början skulle Adebisis visa sig vara sambons favoritkuk. En kort period tog Jaz Hoyt över, men efter att Messa googlat fram uppgifterna om att Evan Seinfeld, som spelar Hoyt, gått och gift sig med vuxenfilmsaktrisen Tera Patrick samt gjort henne sällskap i karriären under namnet Spyder Jones så sjönk hans drule uppenbarligen i aktning för nu är det Adebisi som gäller igen. Trots att han faktiskt (nu är det en spoiler alert här, men det var så länge sen serien gick att jag faktiskt skiter i det) har hunnit bli mulad redan.

Ryan O’Reillys och, lite otippat, Gamle Vern Schillingers utväxter går tydligen också an, medan Bob Rebadows och unterariern Robsons inte alls står högt i kurs. Jag har också fått lära mig att min röv liknar Kellers, fast jag förstod aldrig riktigt varför.

Vilka är era fiktiva favoritorgan?

Åtgärder

Information

Kommentera

