När jag tafsade på Glenn Strömbergs skinka…

7 11 2009

…så var det faktiskt inte meningen. Redan fryntligt full av vin och smakprov utgick jag från att pizzavärldsmästarens i Glenn Strömbergs monter skinka också var till för gnidna mässbesökare och rafsade åt mig en mindre hög. Så om någon blev utan lyxpizza för att det saknades ingredienser så är det mig ni ska skylla på. Annars var matmässan jag blev medsläpad till ganska trevlig. (Trots att sambon hindrade mig från att spotta på Simon & Thomas) Man kan ha åsikter på den ynka mängd man fick i glaset vid de alkoholstinna montrarna, men å andra sidan fanns det så många att ingen nöd leds. Dessutom passade jag på att köpa årets första julklapp vilket, den 7 november, kan vara ett nytt rekord. Och korv. Massa, massa korv.

I kväll blir det tydligen indiskt med Sara & Nenne nånstans på Söder. Följt av, utgår jag ifrån, en helvetisk åfysatan-bakfylla imorrn. Så nu vet ni.


Åtgärder

Information

Kommentera

