Det som brummar i ditt hem vid midnatt

1 11 2009

Sambon har varit borta i fyra dagar. Det är det längsta vi har varit från varandra sedan vi flyttade ihop. Hon har varit ”hemma”, där hemma är Karlskrona, och ungefär tusen gånger bättre än sunkiga Stockholm, vilket jag har fått otaliga antydningar om under helgen. Det tråkigaste med upplägget är annars att vara tvungen att sova emsam. Fast riktigt emsam kände jag mig inte i torsdags natt. Mitt i natten började plötsligt nånting att surra högt i mörkret. Jag är inte överdrivet mörkrädd, men lite obehagligt är det ändå när nånting i mörkret, där det inte borde finnas något, surrar. För det kom inte från grannarna, det kom från rummet. Från bokhyllan.

Men, nej, det var inte Säpo. Det kom från leksakslådan. Det som surrade i natten i mitt tomma sovrum var den lilla dildon Messa spontanköpte i somras, och som inte fungerat en enda sekund sedan dess. Förrän den första kvällen jag var ensam i sovrummet. Det är som om någon ville säga mig något.

Fast jag kan tycka att det hade varit roligare om den bestämt sig för att plötsligt börja fungera några veckor tidigare – då Messas pappa lånade sovrummet. Men man kan kanske inte få allt.


Åtgärder

Information

5 responses

1 11 2009
30+

Kanske lite för mycket info? Kanske.

Och varför är det bara jag som kommenterar här jämt? Jag känner mig som ett freak.

1 11 2009
Ron Obvious

Jag sa ju att det var läskigt!
Jag vet inte varför så få ger sig till känna. Det är ju tydligen några fler som läser i alla fall och det vore allt trevligt med lite mer interaktivitet här. Med eller utan dildos.

1 11 2009
30+

Jag väljer utan.

2 11 2009
Ron Obvious

Pfft. Då är du nog ett freak.

30 12 2013
Alexander

Hahaha:-) jag sökte google.com efter mystiska händelser, och i hopp om att finna ufo mystiska dödsfall m.m,… så började jag att läsa din ”breakin news” och skrattade mig gråtfärdig istället:-) keep up the good work

Kommentera

