Från högkultur till lågkultur

25 10 2009

Vi var halvvägs på väg till Nationalmuseum för att se Caspar David Friedrich, men redan vid Hötorget började Messa känna sig sliten så vi vände. Och när vi mötte upp Sexet med ”vän” började även jag känna mig sliten, vilket får mig att fundera på om detta är någon sorts straff för att vi dinerade med rödtjut från 69-kronorshyllan i går.

I stället hamnade jag i vardagsrumssoffan framför Oz (jag tycker att det är bra, och Messa uppskattar den myckna manliga nakenheten samt att spekulera i vilka av hennes kompisar som ”lätt skulle suga av” de olika karaktärerna) med en flickvän som, på grund av en kommande 80-talsfest, är sminkad som en billig prostituerad. Så kan det gå.


Åtgärder

Information

2 responses

27 10 2009
Cam

Nu vill jag genast veta vad Messa tror att MMM skulle suga av? :nyfiken:

27 10 2009
Ron Obvious

Alla. ALLA! Eller nej, sån konfidentiell information kan jag naturligtvis inte föra vidare. Den enda greken i finkan är dessutom typ 70 år.

Kommentera

