Stekt

19 09 2009

Huvudet bultar och munnen smakar bajs, men trots detta är plånboken inte gapande tom. Hur i hela friden, undrar ni, och jag svarar. Konferens. Vi är dock ett litet företag och valde därför att inte ge oss ut på interkommunalt vatten. Jag har ändå vistats bland legendarer som Kristina Lugn och Arne Hegerfors, samt druckit 75-kronors flasköl på nånting som hette 1900, och som förmodligen är min närmsta kontakt med genuin bratkultur hittills.

Canal+ by day Stureplan by night

Canal+ by day, Stureplan by night

I och med att jag knappt lämnat jobbet på tre dygn har jag gett sambon ledigt i kväll. Hon frossar skaldjur med flickorna, medan jag passar på att vila upp mig och göra allt det där smutsiga, hemliga man kan göra när man har lägenheten för sig själv. Som att titta på veckans Idol och äta Bullens pilsnerkorv till lunch och middag. Because I’m worth it.


Åtgärder

Information

Kommentera

