Karriärsteg

15 09 2009

OK, jag har rätt lite erfarenhet av att jobba på samma ställe någon längre tid, varför vår VD:s beteende på sistone har konfunderat mig. VD:n, som jag må ha nämnt tidigare, påstod sig ju ha jobbat hårt för att firman skulle anställa mig, varför hon nu skulle ha behövt göra det när det i själva verket var farbror LAS som ordnade biffen?

Hur är det tydligt att hon inte bara säger att hon gillar mig. I förra veckan slängde hon åt mig ett par biobiljetter utan annan anledning än att jag hade ett ärende förbi hennes kontor. (Att nyttja tillsammans med sambon, är väl bäst att tillägga.) Därefter såg jag henne inte förrän i går, då hon bad mig att slänga ihop en liten trycksak strax innan skiftklockan ringde. Och sedan belönade mig med en magnumflaska skumpa som hon händelsvis hade stående i the executive skåp. För att jag gjorde mitt jobb, typ. Faktum är att varje gång jag ser henne så slänger hon till mig nånting, sak eller komplimang.

Vilket i och för sig är väldigt trevligt, men – med tanke på att jag ju egentligen inte är förtjänt av allt detta – det jag undrar är: vill min boss ligga med mig?


Åtgärder

Information

7 responses

15 09 2009
Messa

Om du kan ligga dig till ett förstahandskontrakt så är det okej. Om chefen har såna connections.

17 09 2009
Daniel

Jo hon vill ha penis!

17 09 2009
Messa

Min penis?

17 09 2009
Ron Obvious

Gäller liggerbjudandet även Marie i växeln?

18 09 2009
Messa

Det gör inte det. Din penis är min penis och bara min penis. Jag är penisegoistisk.

19 09 2009
fnurp

hmm..kan vara oklokt att skriva så om din boss kan komma att läsa detta.

19 09 2009
Ron Obvious

Lyckligtvis har min boss humor.

Kommentera

