Jojo, man har ju hört hur folk på det där internet är

18 07 2009

Jo, jag firade min första helt lediga helg på tre veckor med pilsner på Söder (färre än tio, OBS!). Vi var nio individer som träffts på det därna internet. Vi skulle ha varit tio, men den tionde fick för sig att han var Jesus och skulle frälsa världen via Facebook. På riktigt, alltså. Han fick lithium för detta, enligt de senaste rönen. I övrigt vill jag minnas att det diskuterades huruvida det är lättare att locka hem någon från krogen för ett potentiellt samlag om man bor centralt än om man bor i förorten (jag är en ivrig förespråkare för det förstnämnda, och det beror inte bara på att man får mycket tid att tänka om i en taxi), samt, av någon anledning, det kuriösa fenomenet double vaginal/double anal (om vilket jag inte har nån åsikt, ifall mamma läser det här).

Kanske hade farmor inte så fel om Folk på internet trots allt? Det är förmodligen deras fel att min avföring luktar brända popcorn också. Och att vädret helt plötsligt vände sig mot oss, och att min flickvän påstår att jag får kameltå i mina badshorts. Det är så jävla orättvist!


Åtgärder

Information

Kommentera

