Avstängd, förnedrad och oönskad

17 07 2009

…åh, vaffan! Nu dök flickvännen upp bakom mig och studsade med brösten mot mitt huvud, så jag glömde bort vad jag skulle skriva. O well…

Eller, jo. En eller två personer kanske upptäckte att denna sida under gårdagen och förmiddagen i dag var betraktad som en paria, en svulst på WordPress i övrigt välpolerade yta. Låst och avaktiverad helt enkelt. Inte ens jag förstod varför. Senast jag blev utslängd från en bloggvärd så hade jag postat bilder på en rödsmiskad rumpa (som kan eller inte kan ha varit min egen), men WordPress är så vitt jag vet mer toleranta med sånt och den här gången trodde jag faktiskt inte att jag hade gjort nånting för att väcka någons vrede.

Det visade sig att det var en gammal skojlänk till en porrsida som spökade. Jag var en malware-risk, tydligen. Men nu är vi tillbaka igen, tack vare raska tag från supportavdelningen. Det tackar vi för. Tyvärr har jag inget att berätta i dag heller. Åtminstone inte tid att brätta det, för nu är jag äntligen ledig och tänker dricka öl på Söder så fort det bara är möjligt.


Åtgärder

Information

2 responses

17 07 2009
30+

En så kallad ”skojlänk”.

18 07 2009
ron0bvious

Skojlänk. Jag har inga fler kommentarer på detta.

Kommentera

