Odd & Udda, en preview

10 07 2009

De senaste dagarna tycker jag mig ha noterat mellan raderna att Messa inte tycker att jag har varit tillräckligt panikslagen inför helgens stora händelse (såsom hon har varit). Men det är inte sant. Och det beror inte på att jag har jobbat tolv dagar i rad. Se själva, jag sitter ju här och planerar för vår framtid. I kväll har jag till exempel, medelst teknologi i den absoluta framkanten, tagit reda på hur Odd och Udda kommer att se ut (när vi får tid och lust att avla dem).

Morph-1Baby-jpg

Tja, parar man ihop två så skörlevande individer så får man kanske räkna med en lätt genomskinlig avkomma.

Morph-2Baby2Notera gärna hur tvillingen med mer normalt utseende har mina ögon. Både jag och Messa var fula barn så vi är redan inställda på att vi blir de enda som kommer att kunna älska våra barns ansikten (och frisyrer). Jag är alltså inte förvånad över spådomen.

Fia tipsade om morphting. Tack. Tror jag.


Åtgärder

Information

One response

10 07 2009
Messa

Det är så man blir tårögd. Och inte på det där lyckliga viset.

Kommentera

