Kabelbrott

6 07 2009

Nej. Det är alltså inte så att jag har ägnat helgen åt att hängivet tokladda inför Tourens lagtempo. (För alla vet ju att det bara är påhittat, en myt spridd av bizarra män från Örebro.) Däremot har jag befunnit mig i en ofrivilligt analog tillvaro ända sedan åskan tog död på mitt bredband i förra veckan.

I stället har det blivit en hel del virkning, bullbak samt tömmande av lägenhet på onödiga effekter i väntan på söndagens ankomst av The Sambo. Tillvaron kommer kanske aldrig att bli densamma igen. På gott och ont.


Åtgärder

Information

One response

6 07 2009
Messa

Naturligtvis mest på gott. Fast kanske lite ont om jag nyper dig för att du säger de förbjudna orden.

Kommentera

