Då plötsligt: en gubbsnopp i solen

28 06 2009

Jag har förstått att de finns de som inte gillar riktigt varma sommardagar, som rent av mår dåligt av dem. Jag är inte en av dem. Det enda jag kan klaga på såna här +25 gradersdagar är att jag inte har någon balle att dricka grogg på i kvällssolen. Balle hade däremot mannen jag stötte på under dagens promenad runt Stora Essingen. Med full insyn. Finns det en nudistbåtklubb i vår mitt? Med rytmiska rörelser hytte han med hela sitt scrotum i min riktning. Riktigt varför han stod naken på sin vinglande båt och juckade fick jag inte riktigt klart för mig, men jag önskar att jag inte hade behövt se det.

För – som redan Jerry Seinfeld visste att berätta – det finns dålig nakenhet. Och så finns det obegriplig nakenhet.


Åtgärder

Information

6 responses

2 07 2009
Daniel

Du får känna dej hedrad å åtråvärd iaf!

10 07 2009
emma

Dålig nakenhet-kategorin: tjejer som ska öppna burkar och män på båtar. Common knowledge liksom.

10 07 2009
ron0bvious

Så är det. Sen kommer kategorin Môcke, môcke dålig nakenhet. Som toppas av Omotiverad Festivalnakenhet. Den gäller båda könen.

26 04 2012
juha

jag är naturist, nudist o exhibitionist älskar visa mig naken utomuspå sommaren eller på grancanaria där man kan onanera öppet i öknen bakom playan. gå runt med stånd bara visa sig kåt on naken i solen. underbart se andra nakna kvinor och män ibland yngre ochså. smeka sin nakna kropp, mitt stånd ohh gud jag blir kååt.det är helt naturigt visa sig naken.njut av nakensommar.

26 04 2012
Ron Obvious

Tack för ditt bidrag.

26 04 2012
Messa

Som Quinna så tar jag mycket illa vid mig av felstavningen.

Kommentera

