Lite trött i dag

22 06 2009

Sett ur ett historiskt perspektiv vill jag hävda att mitt midsommarfirande var ”lugnt”. Sett ur en mer diskbänksrealistisk dito så kan man notera att jag firade min första dag som fastanställd med att försova mig i ganska exakt tre timmar, och därifrån dra slutsatser. Alarmet stängde jag tydligtvis av i sömnen, och flickvännens godmorgon-SMS rubbade inte för ett ögonblick min sömn. Först när Jake The Snake ringde ovanligt många signaler för att se om jag händelsevis trodde att jag skulle börja nästa vecka blev det liv i mig. Lite pinsamt är det allt.  Lyckligtvis är jag en kunnig delegerare.

En annan sak helgen förde med sig var en lösning på flyttfrågan. Ja, Messa bestämde förstås redan för flera veckor sedan att det vore lämpligast att jag hyr en bil i Stockholm och ensam kör ner den till Blekinge. Men det var först i söndags som hon bestämde sig för att övertyga mig om det förträffliga i detta. Med hjälp av fruktansvärt oschyssta metoder som bland annat inbegrep rådjursögon, stora bröst, samt att spela vår sång, Manowars Heart of Steel, på akustisk gitarr. Någon borde verkligen göra något för att komma till rätta med det utbredda sambodiskussionsfusket.


Åtgärder

Information

7 responses

22 06 2009
Joline

Hittade precis hit och gillar’t! Återkommer.

22 06 2009
ron0bvious

Eh. Right back at ya. *rodnar*

23 06 2009
Josef Boberg

Apropå ”Lite trött idag” – HÄLSAN ÄR EJ ALLT – MEN UTAN HÄLSAN SAKNAR ALLT ANNAT BETYDELSE

23 06 2009
ron0bvious

Och utan länkspam saknar man nästan helt möjlighet att kränga direktimporterat slovenskt magnesium. Misstänker jag.

23 06 2009
Josef Boberg

”Och utan länkspam saknar man nästan helt möjlighet att kränga direktimporterat slovenskt magnesium. Misstänker jag.”

Tja… – ”Smaken är ju som baken delad”Tack och Löv❗ 🙄

23 09 2014
different healthy

different healthy

Lite trött i dag | En ond plats

6 10 2014
free eshop codes

free eshop codes

Lite trött i dag | En ond plats

Kommentera

