Sista resan

18 06 2009

Jag packar. Ty midsommar är numera inte bara midsommar – det är även min och Messas jubileumsdag. (Härom råder det förvisso tveksamheter. Vi är lite osäkra på vad reglerna stipulerar men beslutade i samråd att midsommar får det bli.) I morgon firar vi vår andra, i blekingsk grönska. Förhoppningsvis är det bäst att tillägga. När jag till sist fick mitt schema klart för mig och insåg att jag faktiskt skulle vara ledig på midsommarafton i år så hade redan alla flygbiljetter tagit slut och jag måste åka tåg i fem timmar. Jag måste också jobba mitt sista pass på Kvällstidningen till klockan tre i morgon bitti så alla tummar och tår måste hållas för att jag verkligen vaknar i tid för att hinna med tåget.

Men gör jag det lär det bli underbart.


Åtgärder

Information

Kommentera

