Rosa gullesambobloggen

10 05 2009

Under helgen har min flickvän varit på besök och tillsammans har vi gjort en fruktansvärd upptäkt. Vi har blivit gamla. Jätte. Okej att vi båda var lite slitna i torsdags kväll och gick till sängs omedelbart, då hon genomlidit två antällningsintervjuer inför vilka hon var i det närmaste katatonisk av nervositet, och jag jobbat inte mindre än fyra dagar i rad! Men vi har somnat i soffan varje kväll. Vi är så fruktansvärt gamla.

I lördags skiljdes jag från några tusingar under en effektiv shoppingrunda på Söder, sedan mötte vi upp Kexet på en sportpub. Kexet var lite jobbig. Hon är i min ålder, jättesnygg och oförklarligt singel, trots att hon – detta är min högst personliga uppfattning – inte skulle spotta på en drängakuk om den kom i hennes väg. Därför var hon förstås omåttligt avis på att vi hade stött på självaste Färjan-Håkan på Medis tidigare under dagen. (Att hon gärna vill hooka upp med någon som Färjan-Håkan kan kanske vara en delförklaring på singelmysteriet?)

Därefter nästan krävde hon en ingående beskrivning av en gemensam bekants penis. Jag är inte riktigt säker på varför jag förväntas ha ingående kunskaper om dennes slemspett, men jag vägrade ändå stoiskt att yppa något i ärendet, trots starka påtryckningar. Ska jag prata kuk försöker jag alltid styra in samtalet på min egen. Ännu jobbigare blev det i tunnelbanan då hon blev alldeles hemsk och oanständig. (Nej, men ärligt talat. Du, stackars kille, som råkade hamna emellan oss – vi är inte förtappade sexualbrottslingar på rymmen, jag lovar. Vi bara skojade.)

En annan gullig sak som min flickvän gör är att hon sjunger godnattvisor för mig i sängen, i vilka hon byter ut ord i  texterna till gamla örhängen mot betydligt mer stjärtrelaterade ord.

Jag menar, vilken kille skulle inte falla för en sån flicka?


Åtgärder

Information

5 responses

10 05 2009
Messa

Jag är den gamla rump-flickvännen?

11 05 2009
ron0bvious

Fast så här är det; varje gång du gör nånting gulligt och frågar om jag ”tänker blogga om det där” så tänker jag att ”ja, jag hade inte tänkt göra det, men nu när du säger det så…”
För övrigt gillar jag din rumpa.

11 05 2009
Messa

Jag gör ju gulliga saker hela tiden!

11 05 2009
ron0bvious

Du gör det, men det här ska föreställa en OND plats.

11 05 2009
Messa

Pfft. Det tåget har gått. Nu är det rosa gullesambobloggen som gäller.

Kommentera

