Märk väl

30 04 2009

… att jag nu har varit ett avocadomiffo i hela fyra år. Meddelas endast på detta sätt.

Sambosängen kom i dag. Inte i grisottan som jag hade fruktat, utan i mycket behaglig tid. Den är bred. Helt sjukt bred. Jag kan gå vilse i den. Men jag ska inte det. Åtminstone inte förrän om en vecka, för då återkommer de med madrassen. Samtidigt har flickvännen sagt upp sin lägenhet och redan roffat åt sig två jobbintervjuer i hufvudstaden. Så snart lär det här stället förvandlas till Sambobloggen (en synnerligen ond plats). Var rädda.

Men nu ska jag tydligen jobba, det var visst nån som hade dött eller nåt.

Åtgärder

Information

Kommentera

