Ett sorgset sovrum

22 04 2009

En vecka i säck och aska. Om Job klarade det utan att lacka ur så borde väl jag. Jag är nu officiellt sänglös i minst åtta dagar ty så länge ska det dröja innan IKEA levererar Sambosängen. (Och madrasslös ytterligare åtta dagar enligt senaste besked.) Huruvida jag kommer att sova på min sorgliga reservmadrass eller i min lika sorgliga soffa får väl avgöras av natt-tv-utbudet.

Före

Före

Efter

Efter

Det är en oerhört sorglig syn. Det som skola vara både nöjesfält och viloplats är nu bara… tomhet. Extremt dammig tomhet.


Åtgärder

Information

Kommentera

