Ron Obvious tittar på tv

20 04 2009

Trots att Eirikur blivit bortsorterad (Avgå alla!) fann jag mig själv sittandes framför uppladdningsprogrammet inför schlagerfestivalen efter att ÖSK gjort sitt med skåningarna. Och det, mina vänner, var en ganska obehaglig upplevelse. Ni förstår vad jag menar om jag berättar att Charlotte Perrelli var den innantilläsande panelmedlem som såg fräschast ut. Låt gå att Christer Lindarw opererar det ena och det andra – han är ju trots allt uppemot 100 år gammal och i utseendebytarbranschen. Men Petra Nielsen – WTF? Det var pannan ingen kunde ta blicken från. För att citera en medtittare: ”Det är kanske den mest fruktansvärda botoxolycka vi fått se hittills bland svenska kändisar.” Om någon lyckades cappa eländet så vill jag inte se det. Inte. Nu kommer det bli så där svårt att sova i natt igen.

Piffigare än Petra

Piffigare än Petra

Sen var det Ballar av stål. Jag har den största förståelse för att denna typ av underhållning inte är för alla, och jag rättfärdigar mitt tittande med att Kaninkokerskan råkar vara min före detta hyresvärdinna. Och om hon läser detta så kan du adda mig på Facebook, för jag har fortfarande dina lägenhetsnycklar. Hur skulle det se ut om de hänger kvar när min sambo flyttar in jag bara frågar.

UPPDATERING: Nu går det att spana in den vanställda månpannan på SVT Play.


Åtgärder

Information

Kommentera

